No matter how large your hotel or resort is or how many sites you, MICROS-Fidelio hotel software portfolio will help you to improve your business:Property Management Systems (PMS),Reservation Systems, Point of Sale (POS) systems. Choose a hotel software system that will adapt to the specific requirements of your business and you'll enjoy new levels of control over every function of your hotel or resort.

недеља, 4. април 2010.

1. Osnovni modul sistema upravljanja od ulaza robe do inventure i kontrole plaćanja

Osnovni podaci:
• alfa – numerički tekstualni niz
• neograničeni broj artikala
• različiti ulazi-izlazi po skladištu i artiklima
• individualni kriteriji artikala po grupama / glavnim grupama / grupama artikala
• do devetsto devedeset i devet skladišta
• do tusuću prodajnih mjesta
• neograničeni broj dobavljača
• neograničeni broj recepata
• neograničeni broj različitih analiza
• do devedeset i devet inventurnih perioda u godini
• promjene vrijednosti artikala/robe.


Ulaz robe
• jednostavan unos podataka s ugrađenom kontrolom
• pretraživanje dobavljača po abecedi
• abecedno ili brojčano pretraživanje artikala
• slobodan izbor knjiženja po mjestima troška
• prikaz zadnje cijene isporuke
• automatsko pribrajanje/oduzimanje poreza na/od cijene artikla
• automatsko upravljanje praznom ambalažom
• trenutno odvajanje jedne isporuke na više skladišta
• pristup u centralno skladište
• direktni pristup pomoćnim skladištima
• integralni način naručivanja
• vođenje robe po izdatnici ili računu
• integralna kontrola obračuna
• integralne informacije o kupovini (nabavci)
• mogućnost upisa rabata po svakom unosu i po svakom računu
• usporedba narudžaba/isporuka (neisporučeno, djelomično i previše isporučeno)
• ispis ulaza artikla po raznim kriterijima
• informacije po isporuci – artikli, grupe i specifične isporuke
• jednostavno storniranje ili ispravci
• pregledni dnevnik knjiženja
• trenutačni pregled i analiza stanja skladišta
• izmjena i novi unos artikla kod knjiženja
• cijeli/ djelomični prikaz izdatnice na ekranu.


Izlaz robe:
• jednostavan i brzi zahvat u promet artikala
• pregledni i ekonomični pristup
• jednostavno knjiženje standardnoga izlaza robe
• prenos artikala i/ili recepata
• automatska procjena kretanja cijene artikala i stanja
• prosječna cijena, zadnja cijena ili dvije koje se mogu odrediti (min/max)
• mogućnost prenosa artikala između pomoćnih skladišta
• povrat artikala u centralno skladište
• povratak artikala iz središnjega i iz pomoćnoga skladišta dobavljaču
• knjiženje gubitaka (lom, nestanak, krađa)
• jednostavno storniranje i ispravci
• direktni ispisi računa za interne potrebe
• prijenos recepata
• izmjena poslovnih jedinica.

Manipulacija artiklima:
• do četiri razine za grupiranje artikala
• viša grupa, glavna grupa, grupa artikala i po preporuci
• grupiranje za daljnju obradu automatskoga informiranja
• abecedni ili brojčani pristup artiklima
• neograničeni broj artikala po grupi i po skladištu
• izbor po prosječnoj cijeni ili zadnjoj cijeni
• slobodni izbor – mjesta troška, skladišta ili po odabiru artikla
• automatsko dijeljenje boce po centrilitrima
• stanje artikala po skladištu, mjestu troška ili ukupno
• analiza skladišta, isporuke i potrošnja.

Inventura:
• inventurna lista po skladištima
• slobodno oblikovanje lista inventure
• jednostavan unos izbrojenoga stanja
• razlika nakon usporedne liste
• automatsko poravnanje inventure
• moguć povratak nakon poravnanja inventure
• nastavak knjiženja neovisno o inventuri
• analiza potreba nabavne ili prodajne vrijednosti
• slobodan izbor inventure – potreba perioda
• stalna mogućnost inventure
• usporedbe postojećeg i potrebnoga stanja
• analiza potreba pomoćnoga skladišta.

3.1.2. Modul nabave, od načina naručivanja do izvršene isporuke

• usmjerenje narudžbi, dobavljač – artikl, kao i artikl – dobavljač
• automatsko praćenje stanja skladišta
• najmanja i najveća količina artikala po skladištu
• lagano upravljanje standardnim narudžbama
• izravan pristup u datoteku dobavljača tijekom narudžbi
• podaci o artiklu – najviša, prosječna i najniža cijena
• podaci o liferantu i artiklu – najviša, prosječna i najniža ciljana
• ukupni opseg poslovanja dobavljača
• dvodimenzionalno upravljanje narudžbama
• upravljanje podacima o narudžbama
• automatski prijedlog za artikl po najnižoj cijeni
• automatski prijedlog najpovoljnijeg dobavljača
• izbor više dobavljača po jednoj narudžbi
• informacije/obrada otvorenih narudžbi
• informacija narudžbi o knjiženju ulaza
• informacije o razlici između narudžbe i isporuke
• ispis narudžbenica
• upravljanje besplatnim dostavama
• izravno slanje narudžbenica elektroničkim putem.

3.1.3. Modul kontrole troškova, od upravljanja recepturama do analize prodaje i prometa

Receptura:
• višenamjenska lista recepata
• standardni i specijalni recepti
• neograničeni broj recepata
• jednostavni unos recepata
• priprema i uputstva o receptu
• bruto i neto obračun s čimbenicima gubitaka
• recepti kao dijelovi drugoga recepta
• automatski obračun ulaska robe
• kalkulacija porcije
• kalkulacija potreba
• stimulirana kalkulacija
• analiza kalkulacija
• datoteka recepata
• jednostavni pristup količinama i sastojcima po receptu
• direktno usklađenje od skladišta do prodaje artikla
• različita mjesta troška po receptu
• dobivanje cijene koštanja tijekom izrade recepta.

Predkalkulacija:
• predkalkulacija s aktualnim i prodajnim cijenama
• predkalkulacija s planiranim i prodajnim cijenama
• kalkulacija potreba.
Završna kalkulacija:
• prema prodaji, kalkulacija zaduženja i stanja robe
• sređivanje prikaza količine robe.

Različite analize prodaje:
• zajedničko vođenje troškova, nabavne i prodajne vrijednosti
• planiranje prometa i prodaje
• analiza podataka o prodaji i nabavi
• periodične analize prodaje
• kalkulacija banketa i priredbi
• abecedne analize aktualnih podataka o prodaji.

Podaci o prometu:
• automatski obračun prometa putem veza s kasama (POS)
• mogućnost ručnoga unosa podataka
• poseban konto prometa po svakom artiklu
• analiza prometa po artiklima
• ispravke ručno uređenoga prometa.

Prikaz prometa:
• liste prometa
• liste prometa po kalkulacijama
• izvještaj prometa/troškova.

3.1.4. Obračun troškova

Provjera ulaza robe:
• Fidelio F&B Management nudi različite metode za kontrolu troškova po artiklima; te se metode mogu upotrijebiti po izboru i po potrebi specifičnosti poslovanja.
• tradicionalni pristup kontroli kroz inventuru
• automatska obrada pomoću usporedbe duguje/potražuje i stanja skladišta
• usporedbe duguje/potražuje i prodajnih cijena te poravnanje s ostvarenim prometom
• izvještaji o ulazu robe
• dnevni ulazi robe uspoređuju se s prometom.; postoji mogućnost ručnoga knjiženja, terećenja i rasterećenja; pridošli promet uspoređuje se sa stanjem poslovanja.
• izvještaji po mjestu prodaje.

Upravljanje troškovima:
• editor plana poslovanja
• pogonsko šifriranje.

Mogućnosti sistema:
Fidelio F&B Management nudi bogati izbor izvještaja, informacija i određivanja. Osim toga postoji mogućnost da se izvještaji i liste usuglase s individualnim potrebama poslovanja:
• pregledna struktura
• razni podaci i liste
• izvještaj o prometu roba
• specifične liste po dobavljačima
• lista artikala na raspolaganju
• liste vrijednosti roba
• analiza kretanja cijena
• inventurne liste
• analiza potrošnje
• periodični izvještaji glavnoga skladišta
• liste narudžbenica
• liste receptura/recepata
• informacije o ulazu robe i prometu
• usporedba dnevnoga izvještaja hrane s planiranim sredstvima
• također i za pića
• mjesečni izvještaj s planiranim sredstvima.

3.1.5. Veze s drugim programskim paketima i povezivanje s financijskim knjigovodstvom

Obrada podataka – grafika – veze:
• pristup podacima i grafikama omogućuje preuzimanje robnoga poslovanja kao i planirano poslovanje ili ukupne rezultate i razne analize u grafičkom prikazu
• svi podaci iz F&B Managamenta mogu biti preuzeti u MS-DOS program i biti obrađeni, kao na primjer: kalkulacije, banka podataka, desk Top Publishing,

Povezivanje s blagajnama (POS):
• omogućuje automatsko preuzimanje podataka s blagajni...
• to omogućuje dobivanje željenoga stanja, stanja skladišta te usporedbe potrebno/postojeće, kao i dobivanje dnevnih podataka o prometu robe.

Povezivanje s financijskim knjigovodstvom:
• omogućava brži kao i automatski protok podataka s knjiženja dostavnica i faktura za plaćanje računa.

3.1.6. Najnovije software rješenje Micros-Fidelio Materials Control je naručivanje po receptu branda umjesto nabavljanja

Ovaj je novi softver modularan program koji je podijeljen u slijedeće module:
• područja i upravljanje aplikacijama: sustavi menija, odjelni korisnici, prava korisnika, troškovni centri, porezi
• upravljanje skladištem: primanje, transferi, zahtjevnice, autorizacije, ostali korisnici, POS korisnici, inventure
• nabavljanje: ne nabavljanje nego naručivanje po receptu, kontrola računa, analiza nabave
• proizvodnja: recepti, skupine recepata
• rezultati: usporedba u troškovnom centru, dnevni troškovi hrane, analiza glavnih grupa, rezultati kontrole materijala
• osnovni podaci: dobavljači, artikli, skupi artikli, grupiranje artikala, porezi, jedinične mjere, pakiranja, uvjeti
• interfaces: B/O- Systems, Micros-Fidelio POS Sistem.
• dodatni moduli: – nutricijska kalkulacija / dijetni jelovnici i dijetni sastojci
• Mobile Data processing: inventure i narudžbe preko Hand Held terminala
• vanjski proces naručivanja – za ugostiteljstvo i direktne kupce
• upravljanje centralnom nabavom – centralno upravljanje cijenama, centralni izvještaji i dr.
• pojačani rezultati kalkulacija:proračun, tipovi troškova, kalkulacije troškovnoga centra, procesiranje projekta.

Velika je prednost novoga modularnog programa što omogućuje stalnu elastičnost i brojne mogućnosti za optimalizaciju prema potrebi korisnika, materijalne kontrole, kao i svih drugih zahtjeva.

Referencije Fidelio F&B Managementa uključuju listu korisnika najpoznatijih svjetskih hotelskih lanaca, luksuznih brodova kao i fast food restorana.
Račun isplativosti i vrijeme povrata uloženih sredstava u nabavu, suvremenih integralnih informacijskih sustava u hotelsko-ugostiteljskoj industriji, postao je već standard prodaje, odnosno kupovine sustava Micros- Fidelio (primjer Opera System).

Na temelju iznijetoga možemo prihvatiti da će mogućnosti primjene suvremene informatičke tehnologije u nabavi ovisiti o spremnosti, znanju i odlučnosti za prihvaćanje branda jer su već primijenjene informatičke tehnologije uspješno riješile ostalo. Sustav je HTB-a bolji način za kvalitetnije i uspješnije opće i pojedinačno poslovanje, kako subjekata ponude tako i potražnje u opskrbi hrvatskoga turizma, zahvaljujući razvoju informatičkoga okruženja i tehnologije.


4. ZAKLJUČNE NAPOMENE

Izgradnjom sustava HTB-a kontinentalni se resursi i turistički proizvodi Hrvatske brandiraju i repozicioniraju brandiranjem kao strateškim konkurentskim alatom i metodom, u odnosu na druge konkurentske brandove, odredišta i turističke zemlje.

Brandirani turistički proizvodi Hrvatske postaju konkurentniji kvalitetom i prepoznatljivošću, uz istovremeno postizanje većih pojedinačnih i ukupnih gospodarskih učinaka. To je elementarna sposobnost branda, da jamči obećanu razinu kvalitete koju potrošači nagrađuju spremnošću da plaćaju istu ili višu cijenu od konkurencije.
Brandiranjem proizvoda udruženih subjekata u agroprehrambenom području, oni postaju kvalitetniji i prepoznatljiviji na samo za potrošnju kroz HTB nego i šire (imamo usamljene primjere Vegete ili izbor proizvoda koji su ušli u prehrambeni brand Mac Donalds...)

Opredjeljenje je za brand opredjeljenje za: vrh, kvalitetu, modele TQM i poslovne izvrsnosti.

Zato brandovi noseveću zaradu, isključivo na pošten način, većom kvalitetom i zadovoljstvom svih uključenih sudionika i okruženja.

Brandiranjem se izgrađuje dugoročan kvalitetan partnerski odnos B2B koji zamjenjuje postojeći, često divlji prekupački trgovački odnos (pozitivan primjer B2B između Podravke i Konzuma, a negativan primjer markice "izvorno hrvatsko" na uvezenim i nekvalitetnim jabukama ili nedeklarirana uvezena hrana s GMO u prodaji...).

Brandiranjem se postavljaju i rabe zajednički suvremeni standardi digitalne tehnologije i telekomunikacija odnosno e-business, e-comerc, e-marketplace u funkciji unaprjeđenja opskrbe hotelsko-turističkih subjekata.

Cjeloviti je reprezentant lanca kvalitete brand sustav HTB-a jer je tržišno vrloučinkovit, informatičkim tehnologijama podržavan i dugoročno usmjeren na integrirano B2B poslovanje.
Nabavljanje i opskrba zamjenjuje se i izjednačava s naručivanjem prema receptu branda B2B. Sustavi su poput HTB-a pojedinačno provjereni i transparentni sustavi, koji udružuju, isključivo na interesnoj osnovi, cjelokupni lanac kvalitete, od proizvodnje i nabave svih izabranih artikala koji ulaze u HTB, na temelju propisanih standarda.
Upravo zajedničkim marketinškim propisivanjem standarda svi gospodarski resursi dobivaju tržišnu priliku da se ispravno smještaju i brandiraju u sustavu proizvoda HTB-a od ravnice i planine do mora i hrvatskoga mediteranskog stola, a i šire. To udruženje branda čini cjelovit proces, od planiranja, organiziranja, kadriranja do vođenje i upravljačke kontrole nad integriranim interesnim sustavom svih robnih marki branda. Udruženje branda može biti neprofitno i u vlasništvu članica ili profitabilno organizirano.

Interesnom poslovnom integracijom potrebno je marketinški ujediniti i dalje razvijati sve postojeće i parcijalne akcije u Hrvatskoj kao što su: u HTZ-u – Strateški marketing (plan hrvatskoga turizma koji ističe potrebu brandova) i Plavi cvijet i Djelatnik godine (akcije s elementima i poticanjem branda); Ministarstvo mora i turizma..., zatim posebna kvaliteta hrvatskih hotela s oznakom Q (u funkciji je brandiranja hotela ), HGK akcija Izvorno hrvatsko (u funkciji je stvaranja marketinškoga branda) i dr. Gospodarski subjekti sustav branda trebaju graditi šire od zajedničkoga sustava robnih marki, na upravljanju kvalitetom, okolišem i sigurnošću branda.

Dobro je saznanje, utemeljeno na rezultatima istraživanja trendova u brandiranju i pripremi za brandiranje hotela u Hrvatskoj, da nova ekonomija našeg hotelijerstva počinje ubrzano odvajati upravljanje imovinom. Odvaja se upravljanje "tvrdom" imovinom hotela od upravljanja znanjem kao "mekanom" imovinom hotelskih brandova. Čak 80% ispitanih vlasnika i direktora hotela izjasnilo se da njihovi hoteli nemaju interes za daljnje poslovanje bez branda hotela. Taj proces polako zahvaća i distributere i proizvođače. To znači da je sazrela potreba za primjenom snažnoga hrvatskog sustava brandova od proizvodnje do raspodjele i osmišljavanja usluga i prodaje.
Standardi brandova postaju i u Hrvatskoj sve više slika uspješnosti izvoznoga turističkog i ukupnoga gospodarstva, ali i pokazateljimenadžerima, vlasnicima, lokalnoj i nacionalnoj zajednici za vođenje konkurentske poslovne i razvojne politike i izvoza.


5. REFERENCES

Aaker, D.A. (2002), Building Strong Brands, Simon & Schuster UK Ltd, London.
Karamarko, N. (2003), Kvaliteta planiranja i poslovnog uspjeh hotela, Magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Opatija.
Karamarko, N. (2004), Trendovi brandiranja hotela u Hrvatskoj, 17. Kongres Tourism & Hospitality Industry 2004., Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Opatija.

Нема коментара:

Постави коментар