субота, 3. април 2010.
Fidelio F&B Management informacijski sistem upravljanja
Fidelio sistem upravljanja odjelom hrane i pića je alat usmjerenoga upravljanja hranom i pićem snabdjeven sa svim aktualnim informacijama i trenutačnim podacima koje omogućuju obračun bez čekanja. To znači da uspoređuje proračun troškova i promet s aktualnim brojem po prodajnom mjestu, danu i vremenu usluge. Na temelju izvještaja tih vrijednosti tijekom dana dobivamo izlazne podatke o našem poslovanju. Primjerice, pomoću alata za osmišljavanje jelovnika, prikazat će nam, na osnovi dnevne pripreme, koje bi artikle trebali preporučiti, a koje isključiti iz jelovnika. Taj program uključuje tri modula:
• osnovni modul: ulaz robe, transfer, način skladištenja, inventura i kontrola plaćanja
• nabava: način naručivanja, pregled nabavne količine, formiranje narudžbi, usporedba naručenoga i izvršene isporuke
• kontrola troškova: upravljanje recepturama, kontrola u jelovniku i analiza potrošnje.
Ova su tri modulapovezana s kasama (POS), zbog kontrole troškova, smanjenja zaliha i unosa podataka u razne analize prometa artikala te s knjigovodstvom, radi prijenosa izdatnica u knjigovodstvo kupaca i dobavljača.
Ovi moduli nude i više mogućnosti za unaprjeđenje poslovanja, od uštede na troškovima kod manipulacije do preporuke koje artikle preporučuje/isključuje, ili listanja menija po ekranu s tastama (Pull-down) i dr.
U nastavku ćemo radi ilustracije iznijeti strukturu podataka iz opisa programskoga paketa za: osnovni modul, modul nabave, modul kontrole troškova, obračun troškova, kao i veze s drugim programskim paketima, da bi pokazali stanje u aktualnom okruženju kojem moramo znati parirati. Radi se o proizvodu, koji se razlikuje od svih drugih proizvoda jer je riječ o usluzi i procesu pružanja hotelske ili turističke usluge.
Fidelio sistem upravljanja odjelom hrane i pića je alat usmjerenoga upravljanja hranom i pićem snabdjeven sa svim aktualnim informacijama i trenutačnim podacima koje omogućuju obračun bez čekanja. To znači da uspoređuje proračun troškova i promet s aktualnim brojem po prodajnom mjestu, danu i vremenu usluge. Na temelju izvještaja tih vrijednosti tijekom dana dobivamo izlazne podatke o našem poslovanju. Primjerice, pomoću alata za osmišljavanje jelovnika, prikazat će nam, na osnovi dnevne pripreme, koje bi artikle trebali preporučiti, a koje isključiti iz jelovnika. Taj program uključuje tri modula:
• osnovni modul: ulaz robe, transfer, način skladištenja, inventura i kontrola plaćanja
• nabava: način naručivanja, pregled nabavne količine, formiranje narudžbi, usporedba naručenoga i izvršene isporuke
• kontrola troškova: upravljanje recepturama, kontrola u jelovniku i analiza potrošnje.
Ova su tri modulapovezana s kasama (POS), zbog kontrole troškova, smanjenja zaliha i unosa podataka u razne analize prometa artikala te s knjigovodstvom, radi prijenosa izdatnica u knjigovodstvo kupaca i dobavljača.
Ovi moduli nude i više mogućnosti za unaprjeđenje poslovanja, od uštede na troškovima kod manipulacije do preporuke koje artikle preporučuje/isključuje, ili listanja menija po ekranu s tastama (Pull-down) i dr.
U nastavku ćemo radi ilustracije iznijeti strukturu podataka iz opisa programskoga paketa za: osnovni modul, modul nabave, modul kontrole troškova, obračun troškova, kao i veze s drugim programskim paketima, da bi pokazali stanje u aktualnom okruženju kojem moramo znati parirati. Radi se o proizvodu, koji se razlikuje od svih drugih proizvoda jer je riječ o usluzi i procesu pružanja hotelske ili turističke usluge.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Hostels in particular have let people get further with their money and stay abroad for a long time.
ОдговориИзбришиPousadas Em Fortaleza
Hi
ОдговориИзбришиThanks for this blog about hotel management system i like it
Hotel Management System